torsdag 7 januari 2010

"Where the magic happens..."

...som de säger på MTV Cribs. Dock syftar jag inte på min säng som de brukar göra utan jag syftar på min lilla skaparplats. Tänkte visa lite före- och efter-bilder på min plats där mina layouter blir till. Önskar dock att jag kunde få till lite mer utrymme, men då får jag nog flytta.. och det går inte riktigt ännu.

Före: På ett litet 90x90 centimetersbord från IKEA, har jag lyckats få många smycken, plastfickor och några layouter gjorda. Tyvärr fick jag ganska ont i ryggen eftersom bordet är så lågt.


Efter: Har haft den här sekretären (stavning?) sen jag var liten och den har varit en väldigt bra avlastningsplats, men nu har den fått bli min pysselhörna.


Förvaring. Är alltid bra att ha. Denna minibyrå från IKEA fick jag av min kompis, de passar jättebra till förvaring av småsaker. Hon hade målat den i mörkrött men jag gillar starka ljusa färger så jag målade om den i gult och rosa.

Dock rekommenderar jag andra som ska måla om grejer att slipa bort den gamla färgen innan ni målar på den nya - det gjorde inte jag och nu är det ganska svårt att öppna några av lådorna.
Så här ser mitt soffbord ut nu, fast oftast står laptopen på bordet och den lilla fotoskrivaren på fotpallen. Denna bild är mest till Annie:
-Ser du hur rent det är? Eller iaf inte så rörigt.

1 kommentar:

  1. hehe nej tror jag inte, jag tror det bara är ren slump vilka som får det och inte. Folk kanske inte skickade till dig för att du inte är inne så mycket på Facebook eller för att de inte trodde att det var din grej ? =P / Alexandra

    SvaraRadera