tisdag 12 januari 2010

Uppdatering på "HJÄLP"-inlägget

Jag hittade faktiskt filen med min ljudberättelse, allting som jag gjort var där. Skönt! Så nu kan jag göra färdigt den. Fast mina lärare har fortfarande inte svarat på mina mejl - dåligt av dem!

Annie åkte för en liten stund sen. Vi har kollat på en del gamla ego-bilder (som vi har ganska många av), men det blir ju roligare att kolla på dem ett tag eller några år efter man har tagit dem. Bland bantningsgrejer och böcker blev det ändå inte så mycket prat - vi får nog ses snart igen och prata! :) (Självklart behöver man inte prata hela tiden).

Imorgon ska jag till skolan, har inte varit där på ca 3 veckor! Lär ju inte behöva gå och lägga mig ännu eftersom jag ändå inte kommer somna direkt. Tyvärr måste jag upp tidigt imon... Får se hur det kommer gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar