fredag 29 januari 2010

Sena nätter

Här har det inte varit mycket aktivitet, men det är vad jag har ägnat mig åt. Och sena kvällar har det blivit (3 på raken). Det började i tisdags då jag var hos Tomine för att skriva färdigt en skoluppgift, jag var klar vid halv 12 på kvällen, men det tog lite längre tid för henne så jag stannade och hjälpte henne lite och var hemma vid kvart i tre på natten.

Onsdagen bjöd på skola med lite föreläsning (tror jag) och gasque på kvällen och därefter kåren - allt mycket trevligt. Blev glatt överraskad också då jag träffade en annan kompis, Evette, som jag inte sett på ett antal månader eftersom hon har varit i Alabama, USA, och pluggat. Var i säng runt halv tre på natten.

Igår blev en slappedag, och jag hann faktiskt plugga lite också! På kvällen var det spelkväll med samma tjejer (Sanna, Tomine och Linda) som var med på kåren och en till (Anneli). Vi spelade länge och tiden bara sprang iväg. Tror jag var i säng vid halv tre den natten också.

Idag försov jag mig ca en halvtimme, men på något sätt lyckades jag komma 3 minuter innan vi skulle börja, utan att stressa! Eftermiddagen spenderades i stan med Janina, fikade och kollade runt lite. Jag köpte mig en vanlig grönblå v-ringad topp på h&m samt två jättefina glasunderlägg i filt formade som blommor. Tänkte såklart använda dem till att scrappa med.

Så ikväll är jag bara hemma och tar det lungt, vilket jag nog ska göra hela helgen (och plugga lite...).

"Hoppa studsmatta i Prinseszklänning är roligt!" Jag gillar fotona, och ville använda många olika papper på samma lo, men jag är inte jättenöjd med resultatet dock... Lite rosa hjärt-punchinella fick vara med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar