söndag 3 januari 2010

Tänkte ta upp detta igen, bloggandet (på denna nya adress), men istället för att tjata om vad jag har ätit till frukost tänkte jag visa lite scrapalster som jag har gjort eller funderar på att göra. Så det blir mer en scrapblog kan man väl säga. Har varit lite emot det innan men har i omgångar skrivit blogginlägg i min hjärna när jag tänker, så nu gör jag något åt det! Låter skumt, jag vet.


Sist jag skrev var det ju om paragliding, vilket jag till slut gjorde (för andra gången). Men det var faktiskt en besvikelse jämfört med första gången.

Första gången: Var uppe i 50 minuter för ca €100, störthärligt! Bra instruktör.

Andra gången: Var uppe i 10 minuter för €80, en och annan loop, men inte mycket att hänga i julgranen. Plus att instruktören var lite sliskig. Men jag får väl se det som en upplevelse och jag gjorde ju det (typ) med Phillip.


Här nedan har jag gjort en LO (layout) från om mig och när jag var på semester med familjen på Öland -96. Jag har använt mig av stämplar från Gél a tins, blommor från Reprint, papper från ett månadskit från Skaparlusten, genomskinliga ljusblåa halvpärlor köpta i Österrike, grönt band från Pluto och bokstäverna kommer jag inte ihåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar