måndag 18 januari 2010

Filmanalys

Har en uppgift att göra för min distanskurs (Media, Kommunikation och IT som verktyg i pedagogisk verksamhet) vilken innebär att jag ska analysera en film som jag inte sett förut (Step brothers). Låter ju ganska lätt, men jag har suttit med den i några timmar nu och jag vet inte om jag är för detaljerad eller om det är för lite analys. Det var inte så lätt som jag trodde. Men jag tänkte skicka in den senare, så jag har lite mer tid att fila på den. Kanske borde slappna av med lite scrappande?!

"När man är liten får man plats i det mesta"

Här har jag gjort en lo med gamla bilder på mig, tror jag är knappt 1 år, men får fortfarande plats i det mesta. Jag fick då plats i ett handfat (samt blomman), en korg (samt molnet) och ytterliggare en korg (i trädet). Själva upplägget fick jag inspiration till när jag var på en scrapbookmässa för ca 2 år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar