lördag 30 januari 2010

Bilder+semlor

Tänkte visa de två senaste sakerna i pysselväg som jag har köpt:

Först ut är en lila häftapparat i typ gummi för att man ska få bättre grepp. Hittade jag på ILVA för 99 kr (tror faktistk att häftapparater ligger runt det priset överlag). Den fanns även i chockrosa, limegrönt, svart och vitt.



Igår hittade jag ju de här två glasunderläggen i filt på Villiage här i Halmstad. De kommer från Serholt och kostade 15 kr/st. De passar även utmärkt för scrapbooking! (Var ju därför jag köpte dem). Dock vet jag inte om jag bröt mitt löfte om att jag inte skulle köpa några scrapgrejer förrän i mars, men de är ju egentligen glasunderlägg - så jag får väl använda dem som det så länge, hehe.



Om en liten stund bär det av till systeryster för att fika - de hade bakat semlor! (Fast jag gillar bara locket med florsocker på).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar