onsdag 13 januari 2010

Allt på en dag

Jag gör inte som andra och sprider ut "ärenden" o dyl på flera olika dagar, nä jag gör allt på samma dag så blir det en väldigt effektiv dag! Jag tänkte vara tråkig nu, men dett har jag hunnit med idag:

  • Gått upp tidigt! (strax efter 8)
  • Komma tidigt till skolan och hann därmed gå till Maxi innan vi började
  • Ha seminaruim - vilket gick bra
  • Fixat det lilla som behövdes ändras på från seminariekommentarerna
  • Varit på studentcentrum, men fick bara tag i en mejladress...
  • Möta Janina i stan för en fika
  • Varit hos Björn och fixat med ljudet till min ljudberättelse

Okej... det var meningen att jag skulle skriva kortfattat, men men.. Jag hoppas dock att eftersom jag var uppe så tidigt så kommer jag att somna lättare ikväll och inte så sent.

Fick en liten blåsa i munnen bara för jag köpte lite godis också... Är väl bara rätt åt mig :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar