fredag 22 januari 2010

Funny story

Ikväll blir det äntligen tjejkväll hos mig, med Linda, Tomine och Sanna! Hoppas det blir trevligt, men det tror jag att det blir. Annars händer det inte så mycket tycker jag. Fullt upp med skolgrejer.

Hittade en "ny" blogg igår, Grodans Scrapgarden http://scrapgarden.blogg.se/. Där fanns ju en massa inspiration eftersom jag kollade igenom hela arkivet sedan mars 2007! Och jag har redan planerat in att åka till scrapmässan i Helsingborg sista veckan i mars. Men denna gången ska jag i god tid ta reda på den exakta adressen!

Funny story: Jag och Annie var nämligen på en mässa i Helsingborg i oktober tror jag det var, och jag hade kollat innan vilken adress det var och skrivit in det i GPS:en. Dock tog oss GPS:en någon annanstans och vi körde faktiskt förbi (den lilla lilla skylten) av misstag och sen tog det hur lång tid som helst att hitta tillbaka till den. Men vi var ute i god tid och kom till slut till mässan. Som tur var så var den inte särskilt stor så vi hann med att titta på allt. Undrar om Annie vill följa med nästa gång? :P

En ganska enkel höst-lo. Pappret bakom bilderna är ett presentpapper som jag tyckte passade väldigt bra. Thickersbokstäver, punchinella, sammetsliknande bård från Panduro och några brads. Bakgrundspappret kommer jag inte ihåg längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar