onsdag 27 januari 2010

Jääättttetröttt

Jag lyckades att inte titta på tv under gårdagen (förutom när jag åt frukost, men det räknas ju inte). Men jag satt tolv timmar med min varumärkesuppgift... och sen några timmar till och försökte hjälpa T med sin. Är nog första gången jag var klar före henne!


Idag blir det en föreläsning och ikväll blir det gasque med gamlingtema :)


Och här kommer dagens lo. Den handlar om när jag "åkte"/flög paragliding i Österrike för några år sen. En riktigt härlig upplevelse, var uppe i cirka en timme och jag frös om tänderna för jag log hela tiden! Hehe. Bakgrundspappret kommer från Panduro, likaså de silverglittriga bokstäverna och den silvriga pappersremsan till höger. Brads från Reprint har jag för mig. Övrigt: Thickers, punchinella.

1 kommentar:

  1. Haha, sööting! Och du, bra kämpat med icke tvkollandet;) Nästan vågen där för världens bästa Lovisa!

    SvaraRadera