söndag 10 januari 2010

Dymo

Kommer ni ihåg de här märkningsmaskinerna, Dymo, som man märkte i stort sett allt med?! Jag har länge letat efter en sån och sökte runt på Internet och hittade en blogg där blogginnehavaren också hade letat efter en Dymo och blivit tipsad om att de fanns att köpa på Clas Ohlson. Så jag tittade på deras hemsida om de fortfarande hade kvar dem - och det hade dem! :) Ganska billig var den också!


89 kr! (Bild: Clas Ohlson)


Men jag har tänkt att jag inte ska köpa några mer scrapgrejer på ett ganska långt tag nu, eftersom jag fick en del i julklapp och har köpt en del själv så det både räcker och blir över, så vi får se när jag inhandlar denna lilla grej.

Tänkte också visa "dagens layout":
Denna gjorde jag nog i början av min "scrapkarriär". Den är om mig och en av mina bästa kompisar, och det var på den tiden jag inte gillade journaling på mina layouter. Jag är inte så nöjd med själva upplägget, men det var inte så lätt då. Dock älskar jag färgerna och bilderna! Kommer inte ihåg var papperna kommer ifrån, men blomman är iaf från BR.

2 kommentarer:

  1. Oj, det där var ju inte alls farligt! Billigt och bra, det gillar vi:)
    Du är så duktig min vän, det vet du! Blir alltid lika imponerad varje gång<3

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack :) det värmer varje gång du säger det!

    SvaraRadera