lördag 23 januari 2010

Första gången

Tjejkvällen igår (fredag) var jätterolig och lyckad blev maten också :) vi spelade ett ganska roligt spel: Absolut överens eller som hund och katt. (Orkar inte förklara vad det går ut på just nu).

Idag har jag varit med min syster och mina systerdöttrar på rytmisk gymnastik-tävling i nya arenahallen, Halmstad Arena. Första gången för båda grejerna! De små liven kunde självklarrt inte sitta stilla och jag vet inte hur mycket de faktiskt tittade på tävlingen, men jag borde inte vara förvånad. Men den som tävlade var superduktiga, speciellt när de är 5 stycken och det ska tajmas med rep och band och allt vad de har! Jag är ingen gympatjej, har aldrig gillat det egentligen, men min äldsta systerdotter har gått ett tag nu och hon är liksom ganska "into it" och det var hon som ville gå dit. Det var faktiskt inte jättetråkigt att titta på.

Här har jag gjort en lo om när jag och Annie var och såg SATC-filmen. Först var vi på Harrys och käkade och sen gick vi på bio. Tvåan kommer ju snart och då ska vi gå på den tillsammans igen! :) Det tråkiga med såna thickersbokstäver är att klistret torkar efter ett tag och då trillar bokstäverna ner eller lossnar lite, så jag har gjort det till en vana att alltid limma fast dem när jag använder dem - så vet jag att de sitter!


I morgon bär det av neråt landet till Helsingborg och IKEA och efter det även ILVA med mamma, syster och de små liven! När vi kommer hem måste jag verkligen komma någon vart med uppgitften som ska va inne på onsdag... undra hur det kommer gå :/ fast den är inte så svår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar