fredag 8 januari 2010

Idag tänkte jag visa en layout som jag gjort om mig (igen) vilket egentligen inte händer så ofta. Den handlar om när jag skulle cykla på gräset i vår trädgård iförd simglasögon. Fråga mig inte varför! :P Självklart trillar jag och jag tycker bilderna talar så bra för sig själva, därför blev det inte så mycket journaling.


Pappret är från ett sommarkit som jag beställde från Skaparlusten.se. Rubriken är thickersbokstäver som jag har lagt på några lager med 3D-lack på, även på datumet. Pappersbiten som jag skrivt journalingen på har jag försökt bränna i kanterna, men det gick inte så bra... Övning ger färdighet! Sedan har jag chalkat kanterna på fotona och på pappret med distress ink, Walnut Stain.
Ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på länge, vilket ska bli väldigt trevligt!
Det var allt för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar