måndag 11 januari 2010

Eftersom jag har vänt på dygnsrymten och har svårt att somna på kvällarna men sover jättebra på förmiddagen, så lyckades jag faktiskt gå upp vid tio idag. Dock var jag så trött så jag orkade bara se 45 minuter av Våra bästa år, sen somnade jag på soffan.

Jag har ändå fått en del gjort på min ljudberättelse, det tråkiga är bara att jag inte vet hur man öppnar den korrekt när man ska fortsätta med sitt projekt. Samtidigt som jag försöker hitta ett sätt hänger sig programmet och jag måste avsluta det, och då försvinner ju det jag gjort fastän jag har sparat det. Det är så frustrerande! Jag har tagit kontakt med läraren, men han har såklart inte svarat ännu. Kommer det inte en lösning på detta utan att allt ska vara borta tänker jag inte göra om den! Detta är nämligen tredje gången!!! Blir så trött oå det.

Visar en lo som jag gjort om mig och två av mina bästa kompisar.

Blev inspirerad till själva upplägget av ett kort som jag såg i en av Panduros kataloger. Det gröna pappret är från nån broschyr som jag hade.

Jag ser fram emot imorgon!

3 kommentarer: