söndag 28 februari 2010

Updates

Torsdagen bjöd på en lång dag med att köra fram och tillbaka och kareoke på kvällen (jag sjöng inte) med tjejerna.

Fredagen var jag ledig (=sov länge) och skulle göra några ärenden på eftermiddagen. Kommer ut på garageuppfarten, ja då har bilen rullat typ 1 meter ner mot gatan! Fatta att jag blev paff! Kvällen innan hade där varit ganska mycket is och all den isen var borta när jag kom ut. Iaf.. ett av mina ärenden var att åka till Rusta, hittade en bok på deras bokrea "Gör smycken och annat vackert av pärlor". Den handlade inte bara om hur man kan göra smycken utan även om hur man kan dekorera gardiner, kuddar, skor m.m.

Under lördagen pysslade jag mest med två layouter som är på god väg att bli klara - och dem har tagit ganska lång tid för mig att få till. Ska visa dem när de är färdiga.

Idag var jag och hämtade mamma och pappa i Helsingborg, de har ju varit i Österrike och åkt skidor (jag vill också åka skidor!) och så har jag påbörjat ett annat pyssel som jag inte tänker visa ännu. Har tyvärr inte gjort allt som jag hade velat i helgen, helt enkelt pga dålig självdiciplin :(

En lo om min systerdotter när hon gick i skidskola och hade fått medalj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar