torsdag 18 februari 2010

I natt var jag i Barcelona!

Ja, denna dagen har väl inte varit särskilt intressant. Precis när jag skulle gå hemifrån kommer pappa och kunde då köra mig till skolan :) slapp jag ta bussen. Har varit i skolan från 10-16, men känns som att vi fick lite gjort faktiskt! Nog om min tråkiga dag, jag visar några fler lo's istället:



Den första förstår ni nog vad den handlar om (min 20-årsfest) och den andra handlar om nollningen -08 när det var min klass som "nollade", hade jättekul f.ö.

Jag hade faktiskt en väldigt annorlunda dröm natten till idag: Jag och pappa var hemma hos Annies föräldrar och pratade med dem och Annie själv, och vi skulle gå hemåt om en liten stund så jag tänkte "jag kan ju åka den här berg-och-dal-banan en gång, den tar ju bara 30 sekunder". Vilket jag också gjorde. Berg-och-dalbanan bestod mest utav en massa loopar, små och stora. Och så kör den in i en smal tunnel med små loopar och när vi kommer ut från den är jag i Barcelona(!).

Fast först är jag ganska förvirrad och vet jag var jag är, men känner igen mig efter en liten stund. Jag vet inte hur jag ska komma hem så jag ringer pappa och vi konstaterar att han inte kan hämta mig (duh!) så jag tror att vi kommer fram till att jag skulle ta flyget hem, men jag kommer inte riktigt ihåg för sen vaknade jag! Men vilken konstig dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar