torsdag 11 februari 2010

Är jag seg eller är jag seg?!

De senaste dagarna har jag hållit på med min animerade "film" - mamma fick göra rösterna :P Den är inte riktigt färdig än för det saknas en dialog som jag hade tänkt spela in ikväll. Men medan jag väntade på att mamma skulle komma hem så pysslade jag lite... och jag tror att jag får häva det där med att försöka att inte köpa några pysselgrejer förrän i mars. Jag har nämligen kommit fram till att det sparar mig inte särskilt mycket pengar på att jag inte köper nåt för sen när jag väl gör det så kommer jag ta igen för de månader jag inte köpt nåt! Tänkte köpa lite smyckegrejer från Panduro och göra några nya armband. Använder inte så många smycken under vintern eftersom det är så kallt och då syns inte smyckena för mina sjalar och ärmar är i vägen och då är det ju ingen som ser dem.

Annie var här några timmar också, mycket trevligt, och jag är så glad för hon har också börjat med scrapbooking! :) Och jag fixade ÄNTLIGEN vänner-halsbanden som jag fick av henne PÅ MIN FÖDELSEDAG (5 månader sedan). Kom precis på att mammas halsband som jag också skulle fixa har jag inte fixat än... Är jag seg eller är jag seg?! Och tydligen hade jag glömt mina ringar hos min syster för ett tag sen - som jag har letat efter dem!

På tal om min syster så vaknade jag idag av att jag grät! (-Va? tänker du nog nu). Jo, jag drömde att hon och hennes man hade separerat och jag var helt förkrossad, därav gråten. Men det var en konstig känsla att vakna av att man gråter, har aldrig hänt förr! Som tur var så var inte drömmen sann.


Visar två layouter som jag gjorde i Österrike för ca ett år sen. Den första heter "At the end of the rainbow, you will find the people who care about you" och i mitt fall är det min familj. Grytan med guld har jag gjort själv, samt molnen, flygplanet och själva regnbågen. Kommer inte ihåg vilka papper jag har använt.
Nästa handlar om min student och bilderna är tagna "in the moment". Kommer inte heller här ihåg vilka papper det är som jag har använt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar