söndag 14 februari 2010

Nya inköp

Kände för lite nya papper igår så det blev dem här (plus ett till som jag inte tänker visa nu). Övre raden från vänster: nr 1-3 Crate Paper, nr 4 & 5 Basic Grey och nr 6 My little Shoebox. Nedre raden från vänster: nr 1-4 Bazill Bling och nr 5 & 6 Panduros egen design. Ett bingokort och lila (fake)läder (stoppad med något så det blir mjukt) samt mellandelar. Jag beställde även lite annat som de inte hade inne som jag får nästa fredag! :)
Och baksidan på några av papperna. Från vänster: nr 1-3 Crate Paper, nr 4 My little shoebox och nr 5 & 6 Panduro.

Bazill bling-papperna tänkte jag använda till några påsklayouter, om jag inte hittar nåt annat som passar bättre innan dess. Det är ju ett tag kvar till påsk nämligen, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar