onsdag 3 februari 2010

Beror det på snön?

Nä, det tror jag inte. Men skrivaren är dum som inte vill att jag ska byta patron på den, och den vill inte använda färgpatronen heller eftersom det är pdf-er jag vill skriva ut. Och klistrar jag in dem i Word så blir det en MASSA avstavningar och det skulle ta evigheter att sätta ihop dem till ett läsbart dokument för att sen skriva ut det i färg. Efter det ville datorn inte längre vara ansluten till något närverk. Och jag gillar inte Vista längre och jag vill faktiskt inte ha nya Windows 7 heller för den delen. Jag tycker att XP och 2000 har varit de bästa hittills! Undrar om jag kan få dem istället på nåt sätt...hmm.. (och jag kan inte skriva ut i skolan för jag har inga pengar på kontot just nu, har glömt (och vill inte riktigt) ladda det).

Nu måste jag till skolan för att opponera - utan papper! Som tur är så har jag läst rapporterna redan och skrivit kommentarer.

Ut och vänta länge på bussen!
Hejsvejs från en inte så glad Lavinia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar