onsdag 28 april 2010

sockerchock

Ibland är det konstigt att man får gjort saker fastän man är "hög" på socker! Var i skolan idag och min projektbuddys energi var på hög nivå! Sedan hade jag varit och köpt after eight till mina kladdkakemuffins (fortsätt läs..) och jag öppnade ju såklart paketet och vi (mest jag) tryckte i oss hälften av dem! Detta ledde till att min energi sköt i taket och vi skämtade och hade en massa konstiga konversationer på facebook. Men vi fick gjort vad vi skulle iaf, det tog kanske lite längre tid än vanligt, men vi hade roligt.

Ikväll har jag bakat kladdkakemuffins med after eight! Mums! Ska smaka en snart, har inte hunnit det ännu.
Jag har inte heller hunnit ta kort på min muffins, så det får bli denna istället som en bekant gjort till ett kalas som jag var på i vintras. Dem var jäääättteegoooda, och så mättande (nästan lite för stora..).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar