onsdag 14 april 2010

Gröna nyanser & hitta fjärilen

Tänkte visa den här layouten som jag gjorde då när det började bli varmt och man kunde sitta på altanen och sova gott i vårsolen. Den dagen såg jag också två väldigt gula citronfjärilar (vilket betyder att det kommer bli en mycket fin sommar) :) Jag försökte mig på att fotografera dess små fina varelser, vilket är mycket lättare sagt än gjort, därav rubriken "hitta fjärilen". Jag skrattade ganska mycket åt mig själv när jag stod där och försökte ta kort på dem, de satt ju aldrig stilla (förutom 2 sekunder i rabatten).

Tyvärr blev inte layouten så bra fotograferad, men bakgrundspappret är ljusgrönt bling cardstock. Pappret som fotot sitter på är nog från Basic Grey och chalkat det i grönt (tycker om dem papperna väldigt mycket). En massa blommor från YouDo, grön bollfrans, bokstäver från Thickers samt Webster's Pages.

Jag hade hittat en skiss på Swe-bloggen och gjorde efter den (kommer dock inte ihåg vilken vecka det var) och hade tänkt skicka in den till dem. Men så denna veckan hade de en färgutmaning, gröna nyanser, så då tänkte jag att den passar ju utmärkt till den utmaningen! :) Så den är nu inskickad, håll tummarna för mig att den kommer med i bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar