lördag 17 april 2010

Bildkavalkad!

Tänkte att uppdatera med hjälp av en del bilder, eftersom det har "hänt" en del, i-landssaker har hänt kan man väl säga :P (Jag hjärtar i-landsproblem)

Snygga lila naglar matchas med nyinköpt ring med "diamantbergsten" från Glitter.


Mina älsklingsfärger i nagellacksväg, tror dock att ett rosa från Isadora kommer att läggas till inom en snar framtid. Från vänster: L'oreal, Isadora x4, Nivea.


Förra söndagen spenderade jag hos min syster - allt är bättre än att plugga! Emmis gjorde tipsrunda!


Enda gången jag tillåter felstavning (språkpolis som jag är) är när en 7 ½-åring skriver, knappt då tillåter jag det. Försökte säga hur det ska va, men ja.. ni ser...


Söt! Förra lördagen var jag hos Annie en sväng...


...vi spelade Wii sport plus(?). Kul! (Förlåt Annie, måste ju visa :P)


Och för två veckor sen (oj, redan?) var dessa små busfröna hos mig :) *saknar*


Och nyinköpt låda att förvara papper i som man inte har tittat på eller har användning för men vill spara. (Jag har faktiskt rensat bland dem innan... hittade en del som slängdes).

Har köpt lite fler grejer, men visar det imon kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar