lördag 10 april 2010

Påsken och veckan

Påskhelgen var en mycket mysig helg. Med Annie och Viktoria var det lite tjejkväll och en massa uppdatering - mys. På långfredagen var familjen hos oss och åt påsklunch och jag och de "små" barnen pysslade/scrappade lite, men jag skulle inte vilja göra det igen på ett tag då det är lite komplicerat tycker jag. (Håller på att göra en lo om påsken, så den kommer när den kommer).Bellis skriver/pysslar.
Mammas mat :)

Veckan har gått ganska snabbt och när det ena problemet är löst kommer jag med ett nytt! Men jag har fått ganska mycket gjort och nu har jag bara en uppgift kvar på distanskursen, sen är jag klar! :)

I torsdags var jag på en scrapkurs hos Mima's här i Halmstad, vi testade på att scrappa i vintage-stilen, vilket jag tyckte var väldigt kul! Jag fick testa sånt som jag inte vanligtvis skulle gå å köpa jag "tycker inte att det passar/vad skulle jag ha det till?", och jag skapade med papper som jag vanligtvis inte skulle köpa själv. Jag tycker man får så mycket bra från dessa kurser: tips, (våga) prova nya saker och papper (de som man använder). Kursledaren Malin var väldigt trevlig också och generös med att vi fick prova nya saker! :)

Idag har jag varit hos Annie, vi testade hennes födelsedagspresent: Wii fit sport (tror jag det heter) vilket faktiskt var ganska roligt, man ser ju helt knäpp ut när man står där och försöker "rockringa" eller åka slalom, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar