måndag 19 april 2010

Lång dag, men produktiv!

Idag har varit en lång dag fylld med plugg! Jag och min grupp skulle egentligen setts vid nio-tiden i morse, men två av dem fick förhinder så vi bestämde oss för att ses vid halv elva istället. När vi bestämde oss för att flytta fram tiden vi skulle ses så tyckte jag att jag hade gått upp lite onödigt tidigit (07:15), men jag fick en del gjort på morgonen ändå, vilket jag slapp oroa mig för nu när jag kom hem (och jag var hemma klockan 18!).


Här ovan ser ni en lo om mig och Annie. Det är inte ofta jag scrappar i svart/vitt, och som ni ser så har jag inte helt lyckats hålla det till det. Men jag tycker att de rosa (på bilden blev de röda) blommorna blev lite pricken över i. Papper från Panduros egen kollektion, svart well-papp, blandade blommor.

Brads från Victoria's house, pins från Mima's.

Stämpel från Inkadinkado... köpt på mässa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar