fredag 5 mars 2010

Vintage mint

Jag köpte ju ett nagellack förra veckan (tror jag att det var) och jag kunde inte låta bli att testa det fastän jag hade bestämt mig för att vänta in våren lite till. Vintage mintgrönt är det iaf (och jag har min vackra vita vinterhy på mig fortfarande). Ringen köpte jag på Albrekts guld med ett presentkort som jag fick på min studentdag och som tur var så varade presentkortet i 3 år! Armbandet köpte jag på Lindex (finns även i vitt) för ett tag sen och det påminner väldigt mycket om en klocka som jag har.


Jag testade att fota lite andra grejer i trädgården också. Vanligtvis har vi inte ett skepp i vår trädgård, jag lekte bara lite med det. Men snön (som jag hoppas försvinner snabt) glittrade och glänste så vackert, tyckte jag.


Dagen har bestått av ett möte och sen ledig! :) Men på måndag kommer vi faktiskt att bruka lite allvar och börja skriva.

1 kommentar:

  1. Åh jag vill också ha ett sådant nagellack! Är det isadoras eller har du hittat ngt annat roligt märke? Min vän, snart kommer jag hem och då ska vi umgås!!!:)
    Saknar dig!
    Stor kram

    SvaraRadera