onsdag 3 mars 2010

Hej hej rea!

Jag var och hämtade lite grejer på posten igår, scrapgrejer som jag köpt på rea på Designat. Lovisa hjärta Thickers?! Det kom med två saker till,men dem visar jag en annan dag :) Hemska retro-färger är det, men de ska inte användas tillsammans så det spelar ju ingen roll.


De här (påsk)äggen fick jag av mamma som hon köpte i Österrike. Jag tycker dem är härliga, fast jag hittade inget bra ställe att lägga dem/displaya dem.


Idag fick jag och min projektkompis beröm från vår handledare! :) Förvånade, och glada, blev vi. Han berömde oss för att vi hade en sådan framförhållning. Och idag fick vi vårt hundrade enkätsvar, så nu ska det bara sammanställas och göras en omvärldsanalys. Hur känner ni när det kommer fram folk och frågar "Ursäkta, kan jag få ställa några frågor?". Man ser tydligt på folk när de inte vill bli kontaktade och det har vi respekterat, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar