tisdag 16 mars 2010

Mys

Tycker det är mysigt på nåt sätt när jag ser att vänner bryr sig så mycket att de släpper allt vad de har och springer till grejen! Så mysigt - ända sätt jag kan beskriva det på. Det är då man är glad att man har såna fina vänner!

Idag blev jag och min projektkompis klara med del 2 i det stora vårprojektet! Och det ska vara inne senast på torsdag kl 17, vilket betyder att vi har varit duktiga och vi har inte haft några större problem (förutom med Word 2003 som inte vill göra varken fina diagram eller en hyffsad innehållsförteckning (det sista ville inte Word 2007 heller...)). Jag hoppas iaf att de som inte är färdiga ännu kommer att bli det i tid och att de blir någorlunda nöjda med sitt arbete.

Så nu är jag "ledig" resten av veckan... med en massa andra "måsten"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar