onsdag 3 mars 2010

Converse

Blir ett litet snabbt inlägg nu innan jag ska bege mig till skolan ( i det fina vädret). Onödigt vetande: den 1:a mars stack mamma in huvudet till mitt rum och sa "hej då" samt "det snöar ute". Jag kunde inte se någon snö genom gluggarna i persiennen, och efter hon hade gått trodde jag att det var 1:a APRIL och att hon hade lurat mig... men tyvärr, så var inte fallet :( Förvirrad man kan vara på morgonen.

Idag åker conversen på också (det är ju inga vinterskor så de har varit undanstoppade hela vintern). Dock kommer jag nog småfrysa om tossingarna lite, men det jag ska nog stå ut med!
Visar en lo snabbt: kortet är från Stöten, när jag var där nu över julen med familjen - väääldigt kallt var det denna dag, runt 20 minus! Pappret är från Panduro, bandet är från Indiska (inslagningsband x antal meter för 15 kr=kap!), pinsen/nålarna har jag gjort själv med pärlor som man har till smycken och såklart rubriken med vintriga glittriga härliga thickers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar