fredag 28 maj 2010

Uppmärksamhet

Lite osammanhängande tankar följer (behöver skriva av mig lite):

Så är det väl alltid: vill man ha något, får man se till att fixa det! Precis vad jag gjorde igår/i natt. Och oftast sparar man det bästa till sist, vilket jag antar att jag får se det som en komplimang. Det är inte alltid man vill vänta sååå länge på att det ska bli det bästa kvar.. Ångrar bara lite att jag inte tog något kort i det kalla morgondiset. Får försöka bevara minnet istället. Och jag har flera antal fina, roliga, mysiga, knäppa minnen som jag också tänker bevara! Jag är glad att jag mött en person som denna, önskar dock lite att vi hade mötts tidigare, och inte knappt två veckor innan personen i fråga skulle åka tillbaka till sitt hemland.

Så får det va. Btw, håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar