tisdag 18 maj 2010

5 timmar

Tv-kvällen pågår för fullt, Ugly Betty, Desperate Housewives, Cougar Town och Christine :) Dagen har varit ganska bra, varit i skolan och fixat med projektrapporten. Dock var det rätt segt ett tag då jag lade mig vid halv 3 igår natt och gick upp klockan 8. Fem timmr är inte mycket... Tog igen lite av sömnen med en liten tupplur i solen med musik i öronen = mycket härligt. Så nu är man lite röd i ansiktet också :)

Hmm, jag undrar om jag har visat denna innan... Aja, iaf så är det en lo om bland andra mina gosedjur och mitt kusinbarns gosedjur. Vi brukade leka mycket när vi var yngre och ibland lekte vi zoo med våra gosedjur :) När jag tittade närmare på kortet såg jag att jag hade gjort en sån där trådtelefon av stora flörtkulor och toarullar, haha! Mysiga tider det.

Papper från Basic Grey, thickers, prickigt Bazill-papper(?), en blomma från YouDo och några halvpärlor. En väldigt enkel layout, men det som tog tid var att skära ut fåglarna. Tror jag måste skaffa mig en minisax som är gjort för sånt knep och knåp.

Imorgon väntar en dag med lite handledning, projektrapportfixande, möte och ett litet möte till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar