onsdag 5 maj 2010

Turkiet

En vecka i höstas var hela familjen i Antalya, Turkiet för att fira pappas födelsedag. Tror jag tog över 800 bilder! Roligt att leka med en riktigt bra kamera! Men sedan tyckte jag att jag hade för många kort och ville inte alls scrappa dem. Jag hittade då på en blogg som jag läser denna layout som jag liftade (eller Case kanske?) och på detta sätt fick jag med alla händelser och alla som var med!

Jag har använt svart och turkost cardstock till stjärnan och bakgrundspappret är från SEI tror jag. Bokstäverna är alla från American Thickers. De små klistermärkena är köpta i Tyskland och knapparna kommer från Mima's i Halmstad.

Hade varit trevligt att åka nånstans igen.... då värmen aldrig kommer till Sverige :(

1 kommentar:

  1. Nej det är faktiskt inte dem:)
    Hoppas allt är fint med dig raring!
    Köss och kram

    SvaraRadera