lördag 22 maj 2010

Dagens sysselsättningar

Får bli ett litet snabbt inlägg. Ska snart till stan med Janinkanin för att ÄNTLIGEN hämta en födelsedagspresent som jag beställde i februari till min bästa vän! Att Panduro var sååååå sega har jag inte varit med om tidigare. Sen kommer jag väl hitta något annat smått å gott. Sen blir det lite fest ikväll också... fast jag hoppas nästan att det inte blir lika sent som de förra gångerna (brukar va hemma sådär runt 5-snåret på morgonen).

Jag förstår inte varför ungdomar ska gå ut så himla sent? Varför kan man inte börja festa tidigare så att man kommer hem tidigare, kan gå och lägga sig tidigare. Då har man haft roligt utan att messa upp sin dygnsrytm! Men det är svårt att ändra ett sådant invant beteende, (läser ju mycket om sånt i skolan..)
Bild på mig från en sommarkväll förra året.

Jaja, nu ska jag njuta av vädret och det hoppas jag att ni också gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar