måndag 3 maj 2010

Update igen

En lo om min fina vän Viktoria :) Är så glad att jag har dig! Du är guld värd!

Långhelg blev det för min del, men sov bort torsdagseftermiddagen pga av att jag fått en däng (läs släng) av förkylning! Det var inte så roligt med huvudvärk så fort jag rörde på mig :( Nu är det bättre iaf!
När man är förkyld måste man ju ändå gå till skolan, tyvärr är det inte som när man va liten att man måste stanna hemma tills man e frisk. Men vi hade vår presentation för resterande personal på Studenthälsan (som vi hjälper) som gick väldigt bra och de gillade våra förslag. Sedan bjöd de oss på lunch på restaurangen som bara är till för personal och företagsluncher :)

I fredags var jag på Halmstadspexet med några kompisar, vilket var väldigt trevligt! Första uteserveringen för i år blev det också! Och sen spelade vi lite spel.
Lördagskvällen spenderades med tre av de som var med på fredagen och vi kollade på film och lite annat, bland annat Ulla-Bella Sekreteeeeraaarrre! Skitroligt! :) Skrattade så jag nästan grät! Vi pratade om att ha några av de sketcherna som spex till höstens Nollning. Och om jag är hemma så tänkte jag vara med i år också - det är ju så roligt! :)

Nu till lite pyssel:
När jag kommer på en idé eller nån bild som jag vill scrappa skriver jag ner den i min "inspirationsbok" och ett tag hade jag fyllt en sida med idéer (det får plats 23 st) och så tänkte jag att jag skulle göra klart alla innan jag fick skriva ner nya idéer och börja på dem. Så nu har jag gjort 22 av 23 stycken och det är bara för i år! :) Då hör det till saken att jag inte är den snabbaste scrapparen. Nya idéer som har kommit upp under tiden har jag skrivit ner för att inte glömma bort dem, men jag har inte fått börja på dem innan de andra var färdiga!
Här är en som jag gjorde i påskas. Pappret fick bli mitt påskpyssel för i år, då jag skvätte fina pastellfärger på ett vitt bling cardstock. Det rosa lilla ägget är egentligen en påskrisdekoration, köpt på Village för typ 5 kr!

1 kommentar:

  1. Men underbaring! Du har gjort min dag med dina fina ord!
    Vet du? Det är en månad tills jag kommer igen, och då hoppas jag på en massa umgäng med dig hjärtat<3
    Hoppas allt är fint!
    All kärlek!

    SvaraRadera