onsdag 31 mars 2010

Lila lila!

En del har ju "hänt" - livet kan man väl säga. Sen sist så har jag varit sjuk och blivit bättre, tyvärr fastnade hostan ganska länge (och fortfarande hostar jag lite), men sättet som hostan försvann råkade bli lite drastiskt. Jag drar hela historien en annan dag kanske, men jag kan iaf säga att den involverar hostmedicin.

I helgen har jag varit på scrapmässa i Helsingborg, det var tänkt att Tomine skulle med, men hon hade också blivit sjuk så det gick inte. Istället åkte mamma å pappa med ner fast de gick på Väla och IKEA medan jag var på the crowded mässa och köpte en massa grejer. Här är en dålig bild på att dekorationer som jag köpte.
Och nu i efterhand och efterklok som man alltid är så duktig på att vara så tycker jag att jag skulle handlat vissa grejer på samma ställe. Och jag kan väl tycka att jag skulle ha räknat efter lite mer om vilket som gav mest; till exempel: 5 blommor för 10 kr eller 10 blommor för 15 kr. Jaja, får väl komma ihåg det till nästa gång.

Här är alla papper som jag köpte på mässan, ganska mycket lila :P

För en liten stund sen anmälde jag mig till en scrapkurs på Mima's här i Halmstad, vintage är det som gäller. :)

Snart är det påsk och jag hoppas att den blir mysig. Ska få träffa mina fina vänner varav en har jag inte sett sen i julas! :) Ska nog scrappa lite snart med de nya papperna, för nu kan jag skriva ut mina bilder - äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar