onsdag 17 mars 2010

Eget vitlöksbröd

Jag är verkligen inte den som tycker om att laga mat... och kan typ bara göra färdigfabrikat mat. Men sakta och säkert börjar jag försöka mig på vissa grejer - med lite hjälp från mamma förstås, hehe. Idag gjorde jag dock eget vitlöksbröd! Själv! Tyvärr doftade det mycket mer än vad det smakade, så nästa gång blir det nog mer vitlök :)

Jag gjorde bara 5 idag och tänkte göra resten imorgon. Men jag bjöd pappa på det och jag var ju också tvungen att smaka innan kameran kom fram, hihi.


Häromdagen beställde jag lite grejer från Scrapgalen, en del saker som jag hittat på rea! Distressen är det dock min kompis som har beställt genom mig, fast jag har en likadan. Iaf, papper från Prima och Dream Street Papers, rub-ons från October Afternoon och såklart Distress Ink Walnut Stain från Tim Holtz.


Imon blir det en förmiddagsintervju och en eftermiddagsfika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar