tisdag 23 mars 2010

Födelsedag!

Idag är ingen vanlig dag för det är Annies födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis på 22-årsdagen!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är ingen vanlig dag för jag är lite sjuk :( hade troligen feber innan idag för jag frös som om jag var instängd i en stor frys! Men fastän jag varit dålig så var det bättre på förmiddagen så jag kunde gå på seminariet och mötet om utlandsstudier (vilket är mycket krångligt :( ) dock var det svårt att prata i morse, min röst var väldigt pipig. Nu mår jag lite bättre, bara jag inte rör på mig för mycket eller böjer mig, eller hostar...

------------------------------------------------------------------------------------------------
Den här handlar ju då om att tomten kommer... Bakgrundspappret är från Panduro, lite andra blandade papper. Kortet är från julen som var när vi var i Stöten.

1 kommentar:

  1. Jaaa!! Snart ses vi och jag längtar som bara den! Vi har mykke att catcha igen!! Det är svårt att veta hur det känns, riktar inte mig på en omtenta och sen får vi se:)
    Stora kramar!!

    SvaraRadera