måndag 22 mars 2010

Saker händer för snabbt!

Saker händer ju snabbare än vad man hinner skriva ner dem.. och ibland hinner det hända mycket. Kan ju iaf säga att intervjun gick bra (hamnade dock mitt i en diskussion som jag nog inte hade med att göra) och fikan var mycket trevlig (och en onödig muffin smög sig ner i min mage).

Fredagen var en dag då det hände konstiga saker som inte går att förklara. Var iaf på fest och hade jättekul, var dock i säng vid halv sex på morgonen... och gick sen upp vid halv elva för att åka till stan.

Hittade två fina vårjackor, köpte båda för jag hade STOR besluts"ångest". Det slutade med att jag köpte både, men jag har nog bestämt mig nu och ska lämna tillbaka den andra nu i veckan. Eller så behåller jag båda och har den andra som lite mer höstjacka.. hmm... För den ena är lite finare, vilket inte var vad jag letade efter, och den andra är inte så fin så, men mer vad jag letade efter. Krångligt? Ja!

Har några nya layouter att visa, tar en i taget. Jag tänkte också att jag ska börja visa lite av mina första layouter, kan ju vara roligt och se hur det har utvecklats!
Denna heter "Kryddor från Turkiet" och det handlar ju då om vad rubriken säger. Jag är nöjd med den, men den är nog inte min stil. Jag ville mest göra en snabb (några timmar sammanlagt) layout och testa ramen som är runtom (som blivit över från ett annat papper). Jag ville även testa en skiss från Swe scrapbook som de hade för ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar