onsdag 21 april 2010

Shot through the heart

Usch...jag som trodde att stressen hade lagt sig... men efter ett samtal igår började min hjärna att fundera på saker som jag försökt förtränga ganska länge för det har inte varit relevant att tänka på. Men antar att jag har tid att tänka på det nu och just då ska Internet inte funka!! Aaaahhhh! Behöver prata av mig..

När jag väl bestämt mig för en sak så visar det sig att det är för sent.. Varför måste jag ha en sån besluts"ångest"?

-----------------------------------------
Var på trollmusikal igår :) Min systerdotter, 7½, och hennes klass hade gjort en musikal som de visade upp för familjer (och mostrar). De var förvånansvärt duktiga på att komma ihåg repliker och alla sångerna och hon som sjöng solo kommer ju säkert va med i Idol när hon är 16 (om hon fortsätter att sjunga)! Alla var så söta också i sina trolldräkter och lite andra saker.
-----------------------------------------
Vi hade opponering idag på vårt projektarbete (del 3 av 4) och det gick nog ganska bra ändå! Tyvärr är vår handledare fast i Italien pga askan... :(

Nu ska jag ta reda på vad jag ska göra resten av dagen... vill inte cykla hem för Internet funkar ju inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar