söndag 18 april 2010

oj, Oj, OJ!

Btw... vad tycks om bloggens nya utseende?

Köpte lite mer scrapgrejer i fredags. Jag är ingen kortmakare, men köper ändå sånt som är till för kortskapning men som även passar utmärkt till små layouter. Till exempel har Mima's i Halmstad satt ihop små kit med en fjärdedels papper och ett antal matchande dekorationer, för bara 15-19 kr! Jag använder dessa när jag vill scrappa något som går fort och då någon annan har valt färger "åt" mig. Jag investerade även i en ny distress, Tumbled glass. Har redan använt den ihop med Webster-pappret som ni ser i bakgrunden!


Ibland när man har ljusen bakom sig ser man inte riktigt vad de håller på med... som att de står för nära varandra och smälter så att de inte bara rinner ut på det underlag där de står...

...utan också rinner nerför hela sekretären (stavning?) och ner på golvet! Det blev tre oj för varje ny upptäckt; ser först att det runnit ut runt ljusen "oj"... Ser sen att det har runnit nerför sekretären också, större "Oj". Tar sedan bort pilatesbollen som skymde resten av rinnandet ner till golvet, stort "OJ"! Och lite skratt på det...

Det är nog därför man inte ska vända ryggen åt tända ljus! Tur att det inte började brinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar