söndag 30 oktober 2011

Magdas tisdagsskiss 25 okt - Celebrate

Ännu en layout skapad efter en skiss hos Magdas, ingår ju i tävligen för oktober och jag har bestämt mig för att göra alla utmaningar. Man har på sig till 31:a oktober, vilket är imorgon :P Men här blev det en lo om min födelsedagstårta av rulltårtebottnar färgade med karamellfärg i gult, grönt och rött fylld med bär = jättegod! Ska dock ta om bilden, färgerna blev ju inte bra..
I stort sett alla produkter är från My Little Shoebox och resten från mina gömmor. Ser ni att jag har fått till ett chevronmönster? Det gjorde jag med en stämpel och stämplade med flera färger samtidigt.
Denna lo:n ingår inte i tävlingen, men ville visa den ändå. Man kan se det lite som en "glöm ej"-layout, för det är nämligen dagen vi blev pojk- och flickvän och fotot är från samma kväll. Gjorde layouten som en 1-årspresent till mig själv. Och nu i efterhand (vilket jag inte tänkte på då) har vi ändrat vår årsdag till den 25:e eftersom han fyller år den 26:e...
I stort sett bara rub-ons och mister.
 Gjorde även ett kort till mannen min, fast han ska få det i december när vi träffas.
Stämpeln med texten är från My mind's eye "10 things I love about you", knappar från egna gömmor, papper plus band har jag ingen aning om var de kommer ifrån.


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar