måndag 24 oktober 2011

AWKWARD.

Jag har alltid gillat böcker, tv-serier, filmer m.m. där det handlar om tonåringar, eller "ung" kärlek i high school. Och på MTV går det just nu en serie som heter Awkward. Serien lever upp till sitt namn, behöver jag säga mer? När de först gjorde reklam för den så var jag inte alls sugen på att ens titta lite på den, men på nåt sätt gjorde jag det ändå och nu fullkomligt ÄLSKAR jag den! Jag vet aldrig riktigt vilken tid den går på tv så jag lyckades titta på den på lite andra ställen (lika bra som på tv) och nu kan jag inte vänta på en andra säsong. Kommer bli jättebesviken (och arg) om de inte gör en säsong till.

Behövde få ur mig detta :P

Btw, jag "gjorde" ett fat i somras. Guld- och rosaglitterfärgad mosaik med vit fog. Allt material kommer från Panudro!



Jag kommer drömma Awkward drömmar i natt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar