onsdag 17 augusti 2011

Kul

Kul att höra (och ibland se genom kommentarer) att det faktiskt är några som läser min blogg :) Jag har den mest för att visa mina alster (haha, vilket inte händer så ofta). På senaste tiden har jag inte riktigt hunnit med scrappandet, pga skola, praktiksök och brist på fantasi. Men snart är jag klar med sommarkursen, praktiken är fixad dock återstår nu att fixa min fotoskrivare som krånglar. Nästa vecka blir det att pyssla så papperna tar eld :P

Praktiken ska göras på Fristil Reklam & Webbyrå i Halmstad :D Detta innebär att jag kommer "jobba" 8-5 mån-fre. Man blir rätt bortskämd med att gå i skolan när man har föreläsningar i två-fyra timmar några dagar i veckan.

Och på tal om reklam... Den där Sunsilk-reklamen på tv. Håret flyter ju inte SPIKRAKT. Undrar hur det ska gå för mig när jag stör mig på så många reklamer och "tror" inte på dem, men nu jag ska själv producera det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar