söndag 25 juli 2010

Ny stämpel

Ny stämpel (kan det vara en Magnolia-stämpel?) I alla fall så vet jag inte hur man rengör den... Några tips?
Min systerdotter fick en kanin i 8-årspresent. Den heter Murre (kallas Kissimurre) och är bara 8 veckor gammal - jättesöt!!!
Min kusin fyllde år för en vecka sen och då var det lite kalas. Jag hittade dessa droppliknande ljuslyktorna som jag fyllde med små halvpärlor i grönt och rosa (passar även väldigt bra till scrapbooking). Lyktorna går även att hänga.

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    Det enklaste sättet att rengöra den är med stämpelrengöring och en vanlig liten frottéhandduk.

    Stämpeln ser ut att vara monterad på ez-mount så fäst den på ett akrylblock innan du börjar rengöra. Sen är det bara att dutta på rengöring och sen gnugga med handduken. Är du osäker är det bara att du tar med stämpeln in på mimas så kan de visa dig hur du gör.

    Supersöt kanin och tack för titten i min blogg! :)

    SvaraRadera