måndag 15 februari 2010

Uppe i onödan

När jag gick från bussen mot skolan och skulle precis gå in, kommer jag på att "jag ska inte vara här idag". Klockan var då strax efter nio. Kul. Men jag gick in ändå för att kolla så det verkligen stämde - vilket det gjorde. Jag hade faktiskt skrivit fel i min kalender också.. Men istället för att åka hem satte jag mig i datasalen och gjorde lite nytta. Så imorgon måste jag gå upp tidigt igen... jag har helt vänt på dessa två dagar. Så kan det gå!
I fredags när jag var hos min syster så fick jag en alla hjärtans-dagpresent av min äldsta systerdotter. Jag fick den invirad i toapapper, för den var precis färdig (undrar vad ni tänker att det kan vara nu!?).

E: du får inte öppna den nu, du måste vänta till söndag.
Jag: Ok. (lägger ifrån mig paketet)

2 minuter senare:
E: Ska du inte öppna den nu?
I paketet var det ett fint rött pärlat hjärta! :) mysigt när man får små presenter från dem :)

1 kommentar:

  1. Men så sött! Jag hoppas du hade en bra dag igår och att hela helgen var kanon?
    Är så nöjd över dem faktiskt, så shoppingrundan slutade ju väl:)
    Stora kramar till dig min fina!

    SvaraRadera